Sovmorgon

Hej.

Imorse gav vår lilla älskling oss sovmorgon! tack gumman ;) Eller hon vaknade lite innan nio (sovmorgon redan där iofs)
senn gick jag ner i tvättstugan o slängde in lite tvätt, när hon hade fått lite mat. När jag kom upp igen låg de o snarkade ikapp, mina älsklingar <3 Lowa i sin säng o M i vår. Jag hoppade ner jag med, för jag känner mej lite krasslig :/ vi fick sova ända till elva! Senn blidde det frukost och lite familjemys i sängen :) kikade lite på skrållan & tjorven på tv, som mamma tipsade om ;) senn gick jag o Lowa ut på en liten promenix och hon sover fortfarande. M har nog lite feber och är lite hängig :( Lowa e lite snuvig och har hostat en del här på morronen.. :( får se om hon får ta nån vaccinations spruta imorrn..?

I lördags var vi hemma  hos L,s farmor & farfar, Där bjöds det på kotletter med kantareller och brunsåss o potatis, fantastiskt gott! vi fick även med oss ett par påsar kantareller hem och lingonsylt, tackar!
senn hade vi julklappsutdelning,


Farmor & Lowa. lowa har längtat efter farmor, o farmor hade miinst sagt längtat efter Lowa ;)

tyvärr så tog batterierna i kameran slut, så det bliddee bara en bild.


STORT GRATTIS till Putte & Silvy, som på nyårsdagen fick sin efterlängtade lilla Julia! :)
Äntligen kom hon, Lowas kompis ;) Lowa & Julia, hur mysigt låter inte det? hihi. Hoppas vi ses snart.

Nej,tror jag ska lägga mej en sväng till nu medans hon sover. Finns nämligen ingenting här som måste göras! gött.

Kramkram


å ett litet kort på lillfisen. Den virkade filten på bilden, har Lotta virkat! så duktig, den är såå fin. Ni ska få se den lite bättre nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0