Slingat


Hej på er!

Har försökt o skriva det här inlägget länge nu, men med en ammande skrutt, blir det lite svårt ;P nu sover hon iallafall i sin säng. Får se om det är för natten, eller om hon vaknar till igen. Man vet aldrig riktigt. Igår somnade hon iallafall innan elva, så det får väl va okej när man är så liten ;)

Idag har Jag o L vart på lite babymassage. Senn skyndade jag mej hem med Lowi till M och gick till frisören. Såå lyxigt! och så nödvändigt. Jag hade en utväxt som jag aldrig haft förr.. men nu är den alltså veck. Gött!

När jag kom hem satt mina älsklingar o busade och lekte :) saknade inte mamma hon inte ;)

Tog fram en spegel här på eftermiddagen och ställde på golvet, det gillade hon





Å alla dessa pussar... ;)




Nej, nu får jag stänga av datorn här, så vi hinner ha lite vuxen tid innan sängen kallar på oss.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fina bilder :-)

2009-01-15 @ 17:15:43
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/
Postat av: Janni

Hej!



Det var längesen jag kikade in. Gud va stor och fin hon har blivit lilla lowa. ni måste vara alldeles utom er stolta över den lilla bönan :)

hon kommer bli livsfarlig i tonåren!



allt bra annars?

hur får du så snygga ramar på dina bilder?

är det scrapblog eller?



hoppas allt är bra med er

många kramar janni!

2009-01-16 @ 12:00:07
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0