Busunge

Tjenna!

Nu är det lungt o tyst här :) skrållan sussar och m är nere på stan på möte. Själv sitter jag här med en välbehövd kaffe.
Känns som om hon vaknar ca 100 gånger per natt nuförtiden.. :( ibland bara snuttar hon på mej, för att sedan somna om efter 2 sek, andra gånger tar det längre tid.. hoppas detta utvecklingstadium går mot sitt slut snart..  jag var inne lite på att införa kvällsgröt som mål innan sängen, för o få henne att sova lite bätte, men jag tror jag härdar ut lite till o ser om det ger sej.

Igår hade vi fullt upp; tvätta,städa, frosta av frysen, bus med Lowi. L och jag åkte även och hämtade upp dezi o åkte ut o inhandlade en matstol till Lowis ;) Så i morse satt vi alla tre vid köksbordet och åt.. eller ja, Lowi åt bok ;) hon tyckte det var kul iallafall. Så där får hon sitta medans vi äter bara, inte längre än så.








                                        någon är påväg runt :) eller försöker hon se tv:n tro...



Häromdagen ställde vi henne i början av vardagsrummet i gåstolen, plockade väl med något några sekunder o vips så hade hon intagit den här positionen..;



Ska väl tilläggas att jag o M anser att hon inte ska se på tv när hon är så här liten, vilket kanske gör bilden roligare ;) Rackarns unge! <3
Hon såg jäkligt nöjd ut iallafall :)

Nu måste jag göra mej iordning för snart ska vi åka o storhandla, so long! hörs ikväll igen.


 
                                       innan läggdags igår...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0