Vaccinerad bebis

Jepp, då var de första sprutorna avklarade.. phu! mamman var mer nervös än bebisen ;P
Gjorde ont i mammahjärtat, när hon gallskrek efter andra sprutan :( men som tur var gick det fort över. :)
När jag gick hem med henne senn, skrek hon hela vägen. Till slut gav jag henne nappen (som hon brukar rata) då snuttade hon som bara den ;) gullungen.

                                                                        snuttning på vägen hem ;)

Var rädd att hon skulle bli lite grinig, och hängig av sprutan, men så här glad är hon nu :)


så, det är nog ingen fara :)


Idag fick jag hem ett kanon fint halsband jag beställt:


Är mycket nöjd. Lowa runt halsen och marcus runt fingret ;)

Köpte en begagnad gåstol till skrutten idag. Den får dock vänta några månader till, men den var så billig att jag slog till.

Nu grymtar hon där inne, så jag ska gå dit o snosa lite. M ligger i badet.

Vi säger godnatt med denna "nyårsbild"


    Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! vart beställer man ett sådant halsband?

2009-01-09 @ 19:34:12
Postat av: malin

linda: http://silver.123ehandel.se/

2009-01-09 @ 21:24:47
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0