Det blev en dag på stranden...

Tjena!

Vi har haft en alldeles underbar dag i värmskog idag. Nisse & Lotta följde med oss :) Solen kom just när vi kom fram och höll sej där i princip tills vi packade in oss i bilen. Perfekt. Vid Lunch tog vi en liten promenad till Liljenäs restaurangen och åt räkmackan/chiabata ;)

Lite bilder från dagen;


Lowa & en stoooor nallebok som hon fick av världens bästa gudföräldrar!! :)


en majskrok i varje hand måste man ju ha! :)


Lowa med en av sina favvissar! :)





Lowa ville ha vårt fika ;)


Solbrudar! :)


Nisse ;)


Lunch ;)


Lite "efterbadetmys" :)


Familjen <3




Igår tog jag mej en löptur och resten av familjen en promenad. Jag sprang en runda och de gick motsatt håll. När vi möttes, fick jag ett härligt leende av min lilla Lowis ;) tittade på "pippis" gjorde de visst också, hihi.
Idag skulle jag gått till gymet imorse, men natten var lite jobbig, så jag sov imorse istället. Nytt försök imorgon.

Idag hände det magiska. Världens sötaste små (väldigt små) steg tog hon i eftermiddags! jag tror hon
kan mer än vad hon tror för hon vill väldigt gärna hålla i nån av våra händer, men när hon inte tänkte på det, så tog ett steg med varje fot för att sedan ramla :) Häftigt!!!!

Nu ska jag mysa med min stora älskling, den lilla sover senn en halvtimme tillbaka.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha nu regnar det... där lurade vi det allt :) tack för trevligt sällskap!

Kram!

2009-07-15 @ 22:04:29
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0