Finaste älsklingarna

Godmorgon!

Igår åkte vi till hammarö för några timmars sol och nån timmes umgänge med Nisse & Lotta. trevligt! det var skönt att komma ut även om det inte var sol hela tiden. Lowa hade jätte kul i skuggan, busade o hade sej!

Hon har börjat sova lite oroligt nu.. vaknar och är jätte pigg.. Iförrgår hade vi sett på "min brors flickvän" på canal +, den var rätt så mysig. När vi skulle gå o lägga oss, vaknade hon och stod upp i sängen. Höll på ett bra tag innan vi bestämde oss för att ta en promenad.. efter att gått ganska länge, sov hon fortfarande inte. Bara låg o myste.. till sist så. Men när vi kom in och gjorde oss iordning, vakna hon igen. Puh! är visserligen en till bissing på väg, brevid den där nere. Kan ju bero på det eller ett nytt utvecklingssprång.. Vi kör på med kvällsrutinerna iallafall, även om hon inte somnar just nu, så ska det vänjas in.

Lowa är så glad i sin pappa! Idag när jag kom upp efter min sovmorgon, var det bara pappa som gällde. Hon satt i hans knä med snutte,tutte och filt och läste en djurbok :) Nu har hon sin förmiddagslur. Inatt har vi varit uppe en hel del.. :( till slut gav vi upp och la henne i vagnen och hon fick somna där. Jag la mej brevid henne i soffan, så jag skulle höra när hon vakna.. vakna av att hon hade satt sej upp (trots att jag spänt fast henne) herregeud... tur jag vaknade!!


Busande älsklingar


klappa händerna..





Nu ska jag se om det blir nån mammaträff, annars blir det träning för min del.

Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0