leka

Hej!

Grattis älskling på din 10 månaders dag! <3

Idag på förmiddagen har vi vart en sväng hos Lowas kompis Stina och lekt lite;

Det var fullt ös på de båda, som absolut ville ha samma leksak heela tiden. Meen, emellanåt fick vi oss lite fika :)



Två busfröön!


Puss, snygging!


Klappa Stina å va go'! :)

Lowisen slockande i vagnen hem och ligger nu o sussar i sin säng.

Nu börjar vi få fason på sämnen för den lilla damen. Hon somnar numera 19.30 och äter både gröt och välling innan hon somnar. (vi har märkt att hon är väldigt hungrig mitt i natten) så nu senn vi införde det sov hon till 04,00 efter bara ett par nappinstoppningar :) meen.. då tyckte hon att det var morgon.. så hela familjen gick upp fyra i morse.. åt frukost och hela kittet. Fick henne och somna om vid halv sex :) om hon vill sova kanske ett par timmar ytterligare, så vore det ju perfekt!! ikväll ska vi försöka hålla henne vaken till 20.00.

just nu har jag en liten nyvaken skrutt i mitt knä. Det var inte länge hon sov..

imorgon kommer vår nya laptop! ska bli riktigt kul. slippa alla kablar å dret! :)

ta hand om er så länge

Kommentarer
Postat av: mommo

Grattis gumman!!! Så stoooor så! Vi syns snart hoppas jag. puss,puss /mommo

2009-07-28 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0