MJ





Jag är mycket facinerad av honom. Man vet fortfarande inte vad som är sant och inte om honom ännu, men bra på det han gjorde, det var han.

Vi såg på minnes cermonin häromdagen och den var ju väldigt fin och tårfylld.. men, som de även sa.. synd att han inte fick höra så mycket fina ord när han fortfarande levde.. då kanske han hade levt idag. Tycker så synd om barnen också.. hoppas de får stanna hos sin farmor..har inte mamman velat haft sina barn innan, så tycker inte jag att hon ska ha dem nu heller. Nu har ju Paris blivit "stjärna" efter sitt tal står det i alla tidningar. Det var verkligen gripande. Men jag tror inte att det var detta som MJ ville, då han har skyddat sina barn i alla år undan all media. Nu står hon i fokus.

jaja, det är intressant detta. Det är så mycket som jag missat och så mycket som jag inte vetat..

Idag är det en mycket spännande dag, på många sätt.. om det går i lås får ni nog reda på det..

Nu, ska jag läsa lite bloggar!!

JO, just det. Lowa sov hala natten inatt igen! lite senare somnade hon (elva) men ändock.. :) några nappinstoppningar bara o sen somnade hon om, halleluja!!! må detta fortsätta :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Spännande! Vad är det som händer idag... Kan det ha med "M" och kanske ett "J" att göra???

:)

2009-07-09 @ 11:53:02
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ha ha...Verkar som om vi är rätt eniga om MJ :)

2009-07-09 @ 11:54:30
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0