Sköna dagar

ja, vi har haft några sköna dagar ute hos min mamma & pappa. Å längtan efter ett eget hus har inte presic blivit mindre.. :) men,men så är det.

Lowisen har badat och badat! idag blev det till o med ett litet dopp i gapern! :)



                                                      uuh,va gött!! :)


poolgirl

                               man kan ju sitta i poolen utan vatten också juh! :)


..å äta nektarin ;)

                              mys med förmiddagsfika på uteplatsen! :)


Imorgon ska jag & Marcus slå oss ner på någon uteservering och ta några kalla.. andra gången vi gör något tillsammans bara vi senn lillsessan föddes. Känns lite konstigt, men säkert välbehövligt. Skjutsar ut lillskrutten till mormor & morfar vid 17 tiden och sen tar jag o M nattbussen hem till dem på natten. Blir bra, det ska bli himla kul!

Nu får ni ha en trevlig kväll, själv ska jag fortsätta sätta in lite fler kort i fotoalbumet innan jag lägger mej.

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, hon äter nektarin alltså? :) Måste jag också prova! :)

2009-07-03 @ 22:36:04
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0