Söndag

Hej på er!

Här är det lungt och fridfullt :) barnet sover & sambon är på fotbollsträning. :)

Igår när gumman vakna efter sin sena tupplur var hon jätte pigg och kry. Det var nog bara lite extra sömn som behövdes. Hon somnade vid tio iallafall och sov sedan hela natten lång till klockan 07.00, då satte hon sej upp i sin säng och tittade på oss :) Idag har vi gjort lite "Lowamat" och frysit in, gått en lång promenad och suttit en stund på ballkongen bland annat. Jag tog mej även en springtur. Ska träna 4 dagar i veckan nu. 2 dagar styrka och 2 dagar kondition (löpning oftast)


Eftersom att Lowa sover och jag känner mej fantastiskt utvilad, tror jag att jag ska göra iordning nåt överaskningsmys till hjärtat när han kommer hem från träningen, som man gjorde mycket innan man fick barn ;)


Ha en trevlig kväll allihopp!!


Fin vaggvisa, som jag brukar sjunga för Lowa när hon ska sova ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, den vaggvisan är super ;)

2009-07-12 @ 22:44:55
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0