Tankar kring Lowas rum

Tjenna!

Tänker så det knakar på hur jag (ja, jag får bestämma alldeles själv..mohahah!) ska inreda Lowisens rum om en månad lite drygt :) Det ska bli SÅ skojj. Ska börja med hennes rum först. Senn tar vi hallen & sist vardagsrummet. Förhoppningsvis blir allt klart till hennes 1års dag :)  Å herre gud... sa jag 1 år!? det kan inte vara möjligt...

hur som helst. Jag tänker mej att det ska bli en fond vägg. Rummet kommer att vara ljusrosa på 3 väggar och fondväggen har jag svårt att bestämma. Det lutar åt vitt. Var lite inne på brunt också, eftersom rosa & brunt är så fint ihop, men kan tro att det blir lite mörkt?.. Om det blir en vit fondvägg, så vill jag ha upp ljusrosa hyllor där. Vill måla nu...hehe. Sorry, men det blir hejdå genustänk... hon får välja när hon blir äldre givetvis!

Kommer behöva inhandla byrån att sätta lekbackarna i och lite mattor, resten har hon nog :) Ska även få låna en leksaks spis av min faster ;)

Kikar lite på tradera efter nån tjusig väggdekor, men hittar ingen just nu iallafall.

Förmodligen flyttar Lowa in i sitt rum när vi flyttat in.. det är iallafall tanken. senn får vi se hur det går för den blödiga mamman och pappan.. det är nog värst för dem skulle jag tro..

Annars idag har vi haft en mysig innedag i stort sett. Pysslat lite inför flytten, packat ner lite grejjor. Lowa & jag har dansat till "Nicke & Nilla" :) och hon har "hjälpt" mej att rensa ett skåp... :)


Nu är Mackan påväg hem från fotbollsträningen och princess sover.. hoppas inte hon får för sej att vara jätte pigg snart..

Har förövrigt lite pirr i magen för imorgon... hoppas,hoppas..!!

Tjing så länge!!

                            En bild från babysången i våras :)
   Från vä: "Sångtanten" lilla Stina, jag & Lowa, Linnea & Elin & Lisa & Ebba i min föräldragrupp :)
             




Kommentarer
Postat av: Lotta

Halloj! Hört nåt än ?!? Nyfiken :)

2009-07-21 @ 18:13:22
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Connie

Vilka fina bilder på er.

2009-07-22 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0