Beachgirl

Hello i värmen!

Nu har vi tagit vårt pick o pack o dragit till min mams o paps för att passa katten/kaninerna ett par dagar. Vilket innebär lite semester för oss också :) nära till sol o bad ;)



Nere vid sjön;

spaningsläge



bada med mamma! :)


världens goaste'


det var SÅ kul o bada i poolen!




å så här arg kan man bli nör man ska gå upp..... :)


lilla hjärtat, du får bada mer imorgon.

Det var premiär idag för solskyddsdräkten o hon verkade gilla den iallafall, än sålänge är vi nöjda :) köpte på Kappahl, de hade fått väldigt bra på testet i "vi föräldrar"

Nu sover skruttfia, så vi ska inta altanen, äta middag och se på tv. eventuellt kan det bli en varsin kall också :)

han gett mej den på att försöka sluta nattamma nu, eftersom det skulle förmodligen förbättre allas sömn.. och hon behöver inte äta under natten.. men gör det för att det är så mysigt ;)

Hur gick det inatt da? mjoda, var uppe o hoppa kråka nån timme mellan tre o fyra, hon vra jätte trött, men somnade inte riktigt till. SÅ vid halv fem fick hon ändå amma lite... o vips så sov hon. Men halv fem, då är det väl morgon va!? :) hehe då räknas det väl inte som nattamning :) well, well EN gång blidde det bara iallafall, alltid något!


Nu väntar M på at jag blir färdig så vi kan äta, ha det gott, det ska vi :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser ju jättehärligt ut! :)

2009-06-29 @ 18:40:47
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Anonym

välling då?

2009-07-01 @ 22:43:07
Postat av: Malin

anonym: jojo, men då kan jag lika gärna amma. Ville sluta nattamma, eftersom jag tror hon kommer sova bättre om natten (o vi med) hon behöver inte mat om natten längre. Ger jag henne välling istället, så vet hon ju att hon får det när hon vaknar. same,same..

2009-07-02 @ 17:38:31
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0