Bra dag

Idag är det en mycket bra dag, på alla sätt o vis :)

Har haft massa mys & bus med dottern, fika besök av jenssan, otroligt oväntade pengar som "damp" ner i brevinkastet, ett "storhjärta" som snart är hemma, kan det bli så mycket bättre!?

dessutom är jag otroligt utvilad eftersom natten var såå bra, nu sover hon också så kanske man skulle hoppa ner i soffan och läsa lite kurslitteratur!? småbarnspedagogik är det som står på schemat, intressant!






Min tuffing!!

vem är hon lik nu da tro? hon har vart lik sin far rätt länge nu, men nu vet jag inte längre.




Soffan nästa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, 9 månader går snabbt... ibland! Kan tänka mig att tiden inte rusade iväg på samma sätt när man väntade :)



Kram!

2009-06-17 @ 08:14:17
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: malin

Lotta: sant! då stod tiden stilla :(

2009-06-17 @ 08:52:44
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0