En ny härlig dag!

Tjenna!

är på ett strålande humör idag. En sånn där dag man har super mycket energi i kroppen :) kan bero på att dockan somnade nio igår och att vi vaknade halv nio i morse ;) diverse vaknande på natten, men ändå!

tror jag ska börja grejja lite smått inför flytten, så slipper man ta allt på en gång sen. Känns som det kommer räcka med att plugget drar igång igen.. .hua hemska tanke! nu gäller det att ta vara på vareeenda dag. Det gör man ju varje dag, men lite extra nu om det går :) Var faktiskt o lånade en bok på bibblan igår till kursstarten. Hejja mej! stod på kau att om man ville vara lite förbered så skulle man läsa två böcker. Den ena var redan utlånad och en fick jag med mej hem. Det gälelr ju att ligga ett steg före nu när man har barn o allt :) ska försöka läsa lite i den och få en uppfattning om den iallafall.

I söndags var vi ute till Lowas fammo o faffa ;P i sommar stugan. Vi mååste verkligen köpa en sån där matstol som man fäster på bord alltså, men sålänge fick vagnen agera matstol..




min lilla pluttfia! älskar dej så det gör ont i hjärtat




i sommarstugan. Lowa hade uppvisning för farmor o farfar av allt hon kunde ;)

Annars så står hon själv nu, ca en halv minut kan hon stå utan att trilla. Hon står där o skrattar, så hon ser väldigt stolt ut :) det går inte att lämna henne en sekund, för hon är överallt nu :) ställer sig upp mot allt o ingenting. Hon har tillomed ställt sej upp utan att stödja sej mot nånting ett par gånger, men då var jag nervös för det såg lite vingligt ut, men det gick bra :) duktig tjej! numera kryper hon också, "ålen" var det längesenn hon bjöd på ;)


blöjfisen!

Har en liten filmsnutt på marcus mobil, när lowa sitter o leker med min mobil. Hon har fått på nnån musik och sitter o tokdansar. Jag ska se om jag kan få över den och lägga upp den här, den var lite rolig! :)
häromdagen så hade hon min mobil igen (en favvo) då hade hon lyckats gå in på kontakter och lagt till JAT och på tel nr: stod det : 14588825382852. Låtsas kompis månne? hahah. Numret hade ingen abbonent..haha märkligt!
vi har sparat det. Igår tog hon tydligen kort också.. på sin egen fot..haha, lägger upp det senn. Får köpa en låtsas tele till henne tror jag, men den kommer garanterat inte vara lika rolig som mammas..

Snart är det midsommar också! min absoluta favorit högtid :) den är såååå mysig. Anna,stefan o hugo ska med i år, det är vi väldigt glada över :)


midsommar 2007


midsommar 2008



pappa,jag o m ( o lill Lowa i magen)



nu vakna skruttan, bäst att sluta

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka härliga kloss lådor! Är det en trea eller fyra som ni ska flytta till? Kul och inreda barnkammaren! :)



Kram!

2009-06-10 @ 08:37:44
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0