Godmorgon

Hej!

Vi har en myspys morron jag & Lowa :) tända ljus & nyhetsmorgon i bakgrunden. Inatt har hon sovit i sin säng från 22 till 04 :) woho! ingen amning däremellan ens. Dock är mamman uppe o vaggar så fort hon börjar vrida och vända sig..
vid 05 fick jag henne inte att somna om, så då tog jag till amningen..skit, försöker verkligen att sluta om natten. men EN gång på en hel natt, det är rekord. Då somnade hon om och vi sov till 8.00 :) Tror det blir ännu bättre när hon börjar sova i eget rum till hösten, för alla. men vi kommer sakna henne hos oss..!


frukost...



...sedan direkt på leksakerna :)

Jenssan kommer hit och fikar och skvallrar lite med mej sen, det ska bli trevligt ;)

Ha en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Morron!

Ser den rosa kassen i bakgrunden... ska jag tolka det som att smulgubbarna ej längre är med oss ;) ?



Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-06-10 @ 13:10:10
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0