Kalajs

Hejhopp!

dagen har spenderats först på gymet, senn en sväng på stan och senn har vi vart på kalajs. Min "lillkusin" har fyllt år :)
trevligt,trevligt! lillfia somnade gott i bilen hem och nu sover hon gott i sin säng. Klockan är "bara" nio, hallelujja :)

igår var vi o solade på förmiddagen, senn kollade vi på när pappa M spelade fotbolls match. Eller iallafall jag.. Lowis sov sej igenom nästan hela. Senn tog vi en tur till bergvik. Handlade lite mat och lite nya sommarkläder till Lowa.


ännu ett midsommar alternativ ;)







Nu ska jag ta vara på lugnet som råder. Ha en trevlig kväll allihoppa! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Jåttesöt klänning o hatt!!! Hon som är i klänningen är inte så ful heller!! Mommo

2009-06-02 @ 22:13:56
Postat av: kim

Oh, en sån klännig köpte jag till Mira, så söt! (Jenny&patriks dotter) btw ska hon oxå döpas till Linnéa i mellanman, sött! :) Kramar

2009-06-08 @ 07:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0