Kvällsbus

Hej

senaste dagarna har vi faktiskt fått henne o sova mellan 19-20 om kvällarna (Tack Zanna!) :) istället för 23-24 som annars..

idag slocknade hon så här gott hos pappa efter "lellen" (mitt ord för välling när jag var liten..)



La henne i sin säng och tänkte vi skulle se en film och jag började smutta på ett glas rött (jag var ju trots allt nykter på självastre midsommarafton!) då vaknade hon första gången, somnade om och vaknade igen en halvtimme senare och ville INTE somna om :) nu är hon på sitt allra gladaste piggelinaste humör någonsin tror jag. Vi har busat tittut och härjat och hon har dragit ut alla våra skor i hallen, så det är fullt ööös!!



'
Tittut!!

kan hålla med om att det kan se lite vanskligt ut med trä benen där, men jag hade stenkoll med huvudet :)


fisen i sitt esse!




ja, vad ska man säga... busunge! ;)

Idag har vi borstad lite på första tandbissingen också,hihi så söt borste!!




På måndag åker vi till Liseberg! :) mycket kul för Lowa att se på.

Godnatten!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken härligt sommrig design du skaffat dig! Ha det så kul i Göteborg!



Kram!

2009-06-21 @ 12:35:34
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0