Mämmäm

hallo!

igår kom det för allra första gången, ordet som var snarlikt mamma! "mämmäm, mämmäm" kröp hon runt o sa. Värmde hjärtat gott kan jag tala om. Senn om hon vet att jag är mamma och att det var det hon sa, vet hon säkert inte, men det värmde lika gott endå! :)

Försökte fånga det med kameran;

 


Annars idag har jag o Lowis haft en mysdag. Pappa M har vart på sjön idag och haft det gött antar jag, min pressar dag imorrn då :) Vi packade ihop oss o gick ner o hälsade på sundstalägret en sväng o sen satte vi oss på en filt o hade lite picknick. Lowa somnade vid 14.00, så då pressade jag en HEL timme, wow!..hehe (mamma, jag är frisk nu..)

förmodligen kommer man va brun i sommar ändå, man solar ju mer sunt nu iallafall.. haha! imorrn som sagt är det jag som får sitta i solen och M sitta o leka i skuggan :)




Min kärlek


dagens bränna & en liten tröttis blöjfis :)

Ha en trevlig kväll nu allahoppa!

Kommentarer
Postat av: mor

Du ser inte ut att behöva sola mer i sommar ser det ut som!!!!

2009-06-25 @ 20:44:47
Postat av: Lotta

Pepparkaka :)

2009-06-25 @ 22:01:49
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Frida E

Hej Malin! Nu har jag hittat till din mysiga blogg igen. Söt hon är Lowa :) Bara någon vecka yngre än Theo. Spännande att läsa och se hur olika/lika de utvecklas! Kram frida

2009-06-26 @ 00:36:28
URL: http://gumsilums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0