Busongen

Hejhej!

Vi har haft en natt med en dotter som har sovit lite oroligt inatt. Eller hon har vaknat,rullat över till mage och satt sig upp heela tiden. Senn har hon somnat om efter ett tag, men varje gång hon vaknat så var det samma visa. Denna procedur gör ju naturligtvis att hon piggnar till.. senn bestämde hon sej för att vakna vid halv sex. När jag vaknade till vid sex, satt hon o M i sängen och lekte. jahapp, bara att gå upp. Lyckligtvis somande hon om igen vid åtta och sov till nio! :) vi ocksp ska tilläggas :) efter min o Lowas andra vila för dagen, packade vi in oss i bilen för lite vecko handling. Stannade vis mc donalds och åt lite lunch. Lowas allra första visit där. Hon fick dock kalops, med det gick ner det också. Senn åkte vi till willys och handlade. Shit vad kallt det är vid frys diskarna alltså! jag höll på o frysa ihjäl! :)


gladfisen


Buuuus


man blir trööt av att busa

Nu har jag lagt lillgumman, så nu sover hon gott. Får se vad länge det håller i sej..i vår säng somnade hon också, så hon får ligga kvar där en stund.

Nu ska vi äta kycklingpytt, senn ska jag träna!

Ha det gott, kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!



Har ni funderat något mer på nationaldagen?

Kram på er!

2009-06-04 @ 20:05:39
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Han kanske har nämt det för Nisse. det är ganska mycket just nu här hemma...



Men vad roligt, hoppas på lite goare väder!



Kram!

2009-06-05 @ 07:44:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0