5 månaders vaccin

Tjo!

Idag har vi varit på bvc och Lowa har fått sitt 5 månaders vaccin.. det är verkligen fruktansvärt när ens barn blir så ledset! TUR att det gick över fort :) mysa i mammas famn med en napp var gottigt :) förra gången fick hon jätte hög feber. Får se om hon får det i natt igen, det behövde inte bli så.

Just nu ligger hon i min säng o sover SÅ sött :) hon har legat o tittat på mej i köket när jag gjort iordning morot/potatis pure' åt henne som jag frös in. Nu kör vi ju morot. Därefter tror jag att vi testar lite palsternacka/potatis o senn morot/potatis. Efter det testar vi nog lite gröt. Vi har inte bråttom! vi testar de olika smakisarna 4 dagar ungefär för att skona lilla maggen. Har även lite katrinplommonoure' i kylen om det skulle bli aktuellt.. :( Vi har gett henne ca en tesked nu varje dag senn i torsdags. På bvc sa hon att vi kan öka lite om Lowa tycker det är oki, så det ska vi göra.


det är KUL att laga barnmat alltså!! :)

 Lilla älskling!! hela mitt hjärta är fyllt av kärlek till dej.

Om några timmar är det tänkt att jag ska gå på ett pass i idrottshuset (nåt styrkepass) ska bli jäkligt gött!! :)
om det inte blir så att lilla skruttfia skulle få feber här snart, för då har jag inte hjärta att lämna henne.

Vi hörs! kramar

Kommentarer
Postat av: zanna

skönt att ha vaccinationen avklarad! Elliot ska dit nästa vecka... :( Hur gick det med febern för Lowa?



kram!

2009-03-10 @ 10:55:13
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0