Biobesök och längtan

Tjenixen!

Lillkröta sover på ballkongen å har gjort den i drygt två timmar nu, så hon vaknar väl snart :) Om en stund ska vi bege oss ner på stan o ta en liten fika och update med Anna, stefan o lille Hugo :)

Igår var ju jag o Silvy på män som hatar kvinnor.. jag har ju INTE läst boken, så jag visste ingenting om filmen.. ett "brott" kanske, men har inte vart sugen på o läst dem.. Jag tyckte absolut filmen var bra. Men, kanske lite föör rå (som du sa maria) för min smak. visste ju att det inte var nån komedi eller så..men. Nästa gång får det nog lov o bli nåt lite roligare. Men den får höga betyg av mej iallafall! nu läser jag faktiskt den andra delen :)
Innan gick vi till waynes och tog en latte o Silvy åt en paj. Det var skönt att vara barnfri en stund, men OJ så roligt att komma hem!! jag önskade att Lowis skulle vara vaken, å det var hon :) hon hade sovit en timme, men senn vaknat o vart jätte pigg. Så hon o M satt o myste i soffan till letz dance när jag kom hem. Tror de hade läst varenda bok och lekt med varenda leksak hon har :) Gullisar! <3 det var underbart o snosa på henne. Jag gick o la henne ganska direkt o hon somnade gott i våran säng :)

Vi skrattade så åt henne imorse när vi åt frukost. Hon höll på med ett ljud som lät typ "häjhäj" å det lät så jädra roligt, men senaste månaden har hon inte haft det ljudet, men så i morse så kom det igen..hahah!  ni skulle hört henne, hon pratade på med oss som aldrig förr. Hon hade mycket att berätta vill jag lova.
Smakportionerna går fortsatt bra. Fortfarande riktigt små mängder, o än så länge potatispure', det går iallafall ner :) På måndag ska vi ta en annan smak, har inte bestämt vilken än bara?

Nu ska jag göra mej klar innan vi ska ner på stan. Hadet gott.




Fyra generationer.. i julas

                              hemma hos mormor o morfar för någon månad sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0