Dopbilder

Nu har jag äntligen fått se lite kort från dopdagen. Tack mamma o pappa!!'

så här kommer lite bilder från dagen...



M häller upp dopvattnet

                                                     inga sura miner här inte :)


jag, m, gudfar, gudmor, prästen & lilla Lowis

                                                                     dopad! :)

La familia




Gudmor, jag o lowa


                                                                          present öppning :)


tårtorna

                                     servetterna som jag hade vikt till en babytröja




Dopboken :)


Annars idag har familjen vart på obs o kollat in bokrean lite. Lowa fick en liten nallepuh bok, vi hittade inget.
Handlade lite mat och åkte hem igen. Vilket jäkla drittväder!! :(

När vi kom hem, hade jag färg på Lowas fötter och gjorde avtryck i ett album som hon fick i dop present:) blidde bra. Visar en annan dag. Nu ska jag beställa hem korten från dopet imorrn, så jag kan börja göra iordning ett nytt album åt henne. Jag handlade lite scrapboocking häromdagen :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

vilket fint dop ni hade, verkar som att det vart väldigt lyckat! :)

vilken fin dopbok Lowas gudföräldrar gav henne, vet du vart man kan beställa sånna?

2009-03-02 @ 20:56:24
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Fia

jodå, vi ses på babysången imorgon, om inget oförutsett händer.. missade förra veckan iom att jag va förkyld, så vi ser fram mot imorgon.. :)

2009-03-03 @ 18:43:41
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Madde O

Hej Malin! Ser ut som det var ett bra dop :) Jätte kul att få se bilder från det! Brukar allt vara inne här titt som tätt & kolla lite :) Kul & se hur Lowa växer! ha det bra!

2009-03-03 @ 19:34:47
Postat av: Therese

sån tårta ska vi också ha! :) inte så konstigt kanske när man har en liten tjej... hihi!

2009-03-04 @ 10:44:43
URL: http://missleah.blogg.se/
Postat av: lillebror

verkar ha varit lika vackert som du beskrev de syrran:) ledsen att jag inte kunde vara där. hade så bra systeryster*

2009-03-04 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0