Fotoalbum o pyssel

Tjoho!

sitter här med ont i huvudet.. :( har haft det sedan jag vaknade imorse..kul..not. Skrållan sover och vi ska se på plus och senn debatt :) sen SOVA (förhoppningsvis)

Satt o pysslade lite med lowas alla fotoalbum häromdagen;






små,små händer & små,små fossingar




mamma & pappas födelsedagskort (i efterskott :)

Imorgon ska jag & Silvy gå på bio utan barn... Första gången som jag gör något själv, förutom o träna och gå o handla på drygt 5 månader. Det kommer kännas KONSTIGT, men kanske även välbehövligt. Lowa kommer vara hemma hos sin far, så henne går det ingen nöd på. Det blir nog värre med mej. Kommer vara borta ca 4 timmar, för vi ska gå lite på stan innan bion med.. jag kommer SAKNA min docka :) men det ska bli skönt att sakna lite också.. män som hatar kvinnor blir det iallafall :)

Senn hem o fredagsmysa med familjen :)


Jag älskar dej hjärtat!! 

M spexar till det på jobbet i Oslo :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fint du pysslar! Tänk om man haft sånna album från man var liten!

Du får skvallra om Filmen är i klass med boken! Kommer nog att se den ändå, Men kul att veta, själv väntar jag på att Nisse ska läsa ut boken... får nog vänta ett tag :)

Hoppas huvudvärken går över!

Kram!

2009-03-06 @ 06:52:46
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: maria

Män som hatar kvinnor är jättebra.. lite rå kanske.. men jag gillade verkligen filmen! Gött med lite egentid btw..hoppas ni får kul =) kramar

2009-03-06 @ 09:43:18
Postat av: mamma

Ha det bra gumman.!!! Hoppas filmen är lika bra som boken

2009-03-06 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0