Gah!

Jag blir bara SÅ trött... ibland kan man tro att vissa människor har för mycket fritid.......

Funderar lite över vart jag ska börja träna såsmåningom.... vet ärligt talat inte vart det lutar... mest tror jag på KAK.

Annars da? :) annars är det bra, jag o Lowis har lekt hela förmiddagen med diverse leksaker. Hon sov en snabbis på ballkongen och nu sover hon i min säng. Jag ska snart åka o handla fredagsmyset med :)

Jag ska snart dra igång ett litet projekt ute på ballkongen med, måla lite möbler åsådär, ska bli kul! längtar efter våren som ni kanske märker..

Nej, det blir inte lämgre än så här nu..

Hade

.
                                                          Rhodos 2007

Kommentarer
Postat av: maria

Eller så börjar du på Sats så du kan träna med oss :)

2009-03-14 @ 15:01:30
Postat av: malin

Maria: Ahhh, skiiit biligt :)

2009-03-15 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0