6 Månader

Hallå bloggen!

Idag den 28 mars är det mina lilla dotters halvårsdag :) tiden flyger verkligen. Grattis,grattis! :)

skruttan firar med att sova på ballkongen o här ska minsann allt försöka hinnas med under den tiden.. nej, det går inte. Hamnade här istället. Tvätten får vänta lite ;)

Igår var jag o Silvy på after work! vi hade SÅ kul :) Vi träffades vid halv fem o gocl först till Plaza, senn till Koriander & sist till Arena bar ( första gången senn jag fyllde 23 som jag kom in där ) Yeaah! dock riktigt lite folk ute igår, kan det bero på vädret? skit samma vi hade grymt kul och det var skönt att få komma ut ett par timmar.

När jag kom hem låg mina älskade o myste i sängen. Lowa bara skrattade åt allt! hon var på grymt bra humör, älskade lilla gumman. Hade ätit lite gröt och var mätt o belåten.

Vad hände med vädret? jag som hade gjort vårfint på ballkongen o allt. O hade kommit igång med löpningen.. :) nu är jag inte värst sugen på o dra ut om man säger så.. hoppas snön försvinner snart.  Nu har jag circus 3-4 kg kvar till min vikt jag hade innan graviditeten. Jag fick ju den äran att gå upp 22 kg, utan att egentligen inte äta nåt speciellt onyttigt. Tränade ju iofs inte lika hårt. Men skit samma, lite muskler på det här så ska det nog bli bra :) för den varan är det rätt dåligt med nu tyvärr :( Satsar ändå rätt hårt på beach 2009, jag tänker då inte bada i några vass!! :)

Man kanske borde ta tag i dagen nu? eller lägga sej i soffan.. för det får man!! :)















Trevlig lördag på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0