Lowas dag

Tjoho!

vi har just ätit lite fruktsallad och sett på familjen annorlunda.. :)

Idag på förmiddagen var vi o fikade med julia och putte. Julia sov sej igenom fikan. Senn gick jag ut o sprang en sväng. Skönt. Inget ont i ryggen idag iallafall :) imorrn ska jag springa igen. Dezi, ska du med då?

Nu ska jag lägga mej i soffan hos min älsk o se vad tv:n har att erbjuda. jag misstänker att jag snart kryper upp brevid lillälsklingen därinne med, som somnade i vår säng för ett par timmar sedan. Det är ju SÅ mysigt.

Här kommer lite bilder från dagen idag (från eftermiddagen)



Jag sitter o väntar när mamma värmer dagens mat; potatis/morots pure', vilket var smaskens!!



efter maten fick jag och mamma bada.. :) mycket kladd blir det.. :) mammas badsalt var roligt!




lite vila på lekmattan efter maten/badet :) man blir såå trött



senn blev det lite kvällsmys hos pappa i soffan, medans mamma gjorde iordning kvällsgröten ;)


senn på med pyjamasen (som mamma hade när hon var liten) å mys med snutten såklart


Pappa ville ta kort på mej, för han tyckte jag var så söt i den "nya" pyjamasen som jag aldrig använt förut ;)

Nattinatti från Lowa

Kommentarer
Postat av: Madde O

Hallå Malin! Vilka goa bilder :) shit så hon växer! Jag hade BF i lördags, men det har fortfarande inte hänt nått här. Lugnet före stormen :) Det blir allt närmare iaf :) Ha det bra! Kram

2009-03-17 @ 10:21:22
URL: http://olssonandersson.blogspot.com
Postat av: jen

ååå vilken underbar bild på lowa när hon sitter i stolen och dricker ur nappflaskan. Go tunga :)

2009-03-21 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0