Nattnings försök..

...som går åt h-vete. Trist. Vi har badat, smörjt in, satt på pyjamas, tittat i bok (Lowa gnuggar sej i ögonen som tusan), värmt välling, ätit välling, lyssnat på vaggvisor i sovrummet, legat i mamma o pappas säng o myst, men ICKE, hon vill inte sova alternativt kan inte sova? hon vill hellre va uppe o leka... vad göra!? känns som jag inte kunde göra så mycket mer. Hon bara låg o sprattla trots att jag låg o håll om henne, till slut börja hon gråta. Då gick vi upp o nu sitter hon i "Brumbrum" (hennes gåstol)

När hela familjen inklusive vagnen var inpackade i bil(jäveln) i morse, hade jag antagligen glömt ljuset på o vi kom inte en millimeter. GÖTT!! vi skulle vart ut till obs och handlat mat o diverse. tröttsamt ja. När vi skulle få hjälp, så hade vi helt plötsligt bara en startkabel! what? den måste ha trillat ut eller nåt, så det var väl helt enkelt så att vi inte skulle ut  o åka nånting idag. Så nu står den där den står.. great.

Vi försökte att inte sura ihop totalt o gick en promenad till stan i stället. Lunch på systrar blev. Mys.




Vackra ongen min!


                                                                   Mamma älskar dej! <3




Massa bus med pappa i eftermiddags


en liten fismage ;P




haha! Pappa är allt bra rolig han! <3


nej, nu måste jag återgå till familjen. hade'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0