sång!

Tja!

igår firade vi mamma o pappa som hade fyllt år :) här fick de ett hemmagjort kort, som jag hade pysslat ihop:


älskar den här bilden. Lowis ser så snosig & trött ut :)



nalle puh fick va med på ett hörn med :)

idag har vi varit på babysången. mysigt. L satt i mitt knä o dansade när vi sjöng :) sötis! ( hon gungar fram o tillbaka med kroppen) efteråt fikade vi lite :)

idag blir inte så mycket annat.. kaaaanske ska ge Lowa sin första smakis idag...? vi får väl se..



mys med pappa igår <3


hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du orkat hålla dig med smakisarna? :) Jag ger Leah lite allt möjligt jag! :) Lättast att börja med gröt tycker jag...

2009-03-04 @ 16:49:48
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0