Sitta

Hej.

Just nu sover övriga familjen. L på ballkongen sin eftermiddagslur och M inne i sängen. Vi försökte få henne o sova mellan oss, då hon redan sovit ute drygt 3 timmar idag :) men hon var aaaldelles för trött och ville inte komma till ro, så det var bara att klä på overallen o ut i vagnen. Då somna hon gott :)

Lilla gumman var vaken 08 till ca 23.30 igår o sov typ tio minuter under hela dagen. Helt otrolig! knappt ett gnäll på hela dagen heller. Igår var vi iväg o handlade på willys & åkte även in på barnens hus och köpte en bilbarnstol till L. Mycket välbehövligt eftersom hon knappt får plats i sitt babyskydd längre. En Acta duoflex xtp blidde det, ska hämta den nu i veckan för de var slut på lager.. hoppas den är bra! nu är det "bara" en större bil som saknas. Hoppas M blir bra i sin rygg snart! även om det varit det allra mysigaste o haft honom hemma. Han och Lowa har hunnit byggt upp en fin relation också ;)



idag har hon inte velat ligga ner specciellt mycket, numer är det bara sitta eller stå som gäller

                                                                  Duktig tjej!

Idag har hon mumsat grönsaker & oxkött och till efterätt blåbärspure'. Oh my... jag hade ändå tatt av henne tröjan, men på nåt jäkla vänster lyckas hon torka munnen på byxorna! haha så nästa gång det serveras blåbär tror jag det blir blöjfis :D

var ute o sprang i förmiddags. Känner dock liiite i ryggen fortfarande. Får se till att träna ryggen lite mer nu. Gah, har jag blivit svagis i ryggen!? :(


Ska dra igång o baka nåt snart, jag fyller ju faktiskt år om ett par veckor ;) men först ska jag joina M o vila lite.

Ha det gott vänner!

ps. Är så ledsen för att min bruna skinn jacka är snodd!!!! efter inbrott i förrådet ! :(

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Ja, det går bra att beställa från henne. Ett a4 utan så mycket detaljer(som på vår bild) kostar 300. Tog ungefär två veckor att få det! ;) Proportionerna blev mycket bättre i verkligeheten än på bilden! :) Har länkat till henne på min blogg!

2009-03-30 @ 21:44:21
URL: http://missleah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman!

Tusen Tack för presenterna! Vad ni är goa! Krama gubben och lilltösen, och tacka från mig!



Kram!

2009-04-01 @ 20:39:45
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0