Smakis


ja, imorse kom den första smakisen. Potatispure', cirkus en tesked. Det hade garanterat gått ner mer, men vi vill skona den lilla magen, så vi går sakta fram. Hon gapade stort o det såg ut som om hon gillade det :)

Hade väl egentligen velat vänta några veckor ytterligare, men NU har hon börjat krångla så vid bröstet.. :( hon är väldigt otolig och allt annat är roligare att titta på när hon ska äta..Så, det var lika bra att komma igång.. men det ska bli kul det också! :)


I väntan på maten :)



Mmmmmm, va gott :)

Inatt hade vi den sämsta natten ever.. :( Hon somnade redan vid 18.00 efter en hel del gnäll (faktiskt)
vaknade kring två o var snorpigg!! la över henne till vår säng, då hon brukar somna om, men icke. Hon låg o små sparkade på mej, nöp mej i näsan o hade sej o jag var såååå trött. Vid fyra sa m att nu går jag upp med henne. När han börja gått upp, började hon gnugga sej i ögonen o jag sa att nu verkar hon lite trött. Så han avvaktade lite. Jag somnade nog före Lowa, men när jag vaknade till sov hon så sött ;) men.. hon sov inte mycket längre än åtta för det.. så nu är det jag och stora kaffekoppen som hänger idag! ska hoppa ner i sängen så fort hon somnar. Måste åka o ombesiktiga biljäveln också... blä.. Hon brukar ofta bli tyst eller sommna om när man stoppar in nappen på natten. Men inatt, bara grät hon med nappen i munnen. Så har hon aldrig gjort!? hon gråter aldrig på natten. har hon ont!? provade o ge henne mat, men då bara skrek hon ännu mer.. härligt!! som tur var gav det sej ganska fort.

Så kan det vara! vi har iallafall en pigg familjemedlem.. lilla Lowa. Hon kutar runt i sin gåstol :) hahah, hoppas hon vill sova med mej snart!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0