Träning

Gosh! längtar efter att kunna träna hårt igen.. o bygga muskler. Var rätt duktig ett tag, men senn gick gymkortet ut :( o den bistra sanningen är att jag ej har råd just nu att förlänga det. :( Skulle så gärna vilja vara med i karlstads gymnastikförening också, o gå på passen där. Jag gick där för några år sedan. Jätte bra komplement till styrketräningen. jag ÄLSKAR aerobics!

Nu blir det bara promenader + lite egen styrka här hemma. Lite magträning blir det också, men måste verkligen bli bättre!! Beach 09 snart juh! Skulle vilja komma igång o springa också, men det törs jag inte än.. sist jag sprang åkte jag ju på en muskelinflammation som jag faktiskt känner av lite fortfarande, så det får vänta.

jaja..

Imorgon ska vi hem till Linnea, en tjej i föräldragruppen. Men jag känner mej faktiskt lite hängig nu, så vi får se hur det utvecklar sig under natten? Måste även åka o ombesiktiga bilden imorrn.. kul..

Har lite tråkigt.. m är på fotbolls träningen och L sover... Hoppas han kan laga nån god mat eller göra nån "rolig" kvällsmat när han kommer hem..

Blidde ingen "Smakis" till Lowa idag. Men vi har tänkt oss potatispure' imorrn till henne. Kameran lär ju vara framme, så ni får garanterat se detta! haha


Vi hörs!



Nyförlovad ;) 1/9 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0