Måndag

Hej!

Lowisen vill inte sova... hon har ändrat sitt sovmönster totalt. Har vi tur så somnar hon om en timme :) men det är säkert övergåeende. Det lustiga är att hon inte sover längre än ca 07.oo på morgonen iallafall. Busunge! Igår kväll åt hon för första gången en hel portion gröt o var nästan sur för att det var slut. Mammas lilla matvrak. Hon sov iallafall 5 timmar isträck senn, längsta på länge. Det tyckte mina bröst också.. så istället för o gå upp o amma, fick jag gå upp o pumpa ur, för att undvika en sprängning.. kan säga att jag föredrar att amma.. aldrig ska man få sova :(

Igår fick vi finbesök av Hugo, anna & stefan. Trevligt! insåg ganska snabbt vad vi behövde barnsäkra här hemma. Så när de begett sej hemåt, så började jag fixa lite ;) möblerade om lite i hallen med,så det blidde mer space för vår gåstolåkare ;)

Imrgon ska ajg ut o springa igen har jag tänkt! Gött o va igång lite, men än är det låångt kvar ;)

Nu ska jag försöka få sessan i säng, det låter lite gnälligt härborta :)

                                                                                mina Nallepuh skor...


vill jag ha...





        Åh, vad fina dem är.. mina skor! :)

Lite blandade bilder från i helgen (mycket gåstol, det är hennes favorit för tillfället. Men jag lovar, vi gör annat också:)














kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

vilka härliga bilder på lilla tjejen :) verkar som att ni haft en mysig helg! :)

2009-03-24 @ 10:12:54
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: zanna

Jasså, Lowa vill inte helle sova på morgonen? Vi kan ju bilda klubb, hehe.. Elliot sover till typ 06.30, senast! :) Inatt var han även vaken mellan 03.30 och 04.15...mindre kul! ;) Dock har han sovit fyra hela nätter sen jag i princip slutade amma, mer sånt hoppas vi på!



Kul att hon gillar gröten, den är en favvo här hemma också.. :)

Hoppas vi ses snart!



kram

2009-03-24 @ 10:53:50
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0