torsdag

hejhej!

Jag har just varit o tränat, skönt! skulle egentligen vart på ett pass, men de hade inte uppdaterat sin hemsida, så jag var där på fel tid..kul! jag som var SÅ laddad. Istället var kristin så snäll så jag fick träna på Nautilus istället, tack :)
måste, måste verkligen komma igång med träningen igen nu!

Skulle ju vart på pass häromdagen också, men Lowa fick feber på kvällen och var jätte kramig, så jag blev hemma. Hon var bara nöjd om man bar henne hela tiden, så givetvis gjorde vi det. Hon sov brevid mej hela natten i bara blöjan o hon alstrade verkligen värme trots alvedonen :( stackars skrutten! <3

orolig för lilla magen är jag med... för hon har inte gjort "nummer två" (haha) sedan igår morse!? kan det vara morötterna som är boven i dramat? men vi har ju gett henne såå lite. Igår fick hon två istärningar o det har varit det mesta. Provade ge henne katrinplommonpure' förut, men det gillade hon INTE! Fick tips av Zanna att köpa hem päronpure'. Vill egentligen inte ge sött innan hon äter mat ordentligt, men för o få igång lilla magen gör jag allt. Avvaktar lite till bara, så får vi se om det blir nått :) Hon fick palsternacka/potatis idag för första gången o mumsa o åt med goood aptit!


Mmmmmmm,gott!




 
hihi, hon tar verkligen skeden o trycker in den i munnen!

Iförr går sov jag o Lowis hon Mormor o morfar hennes. M var med P i sommarstugan o myste :)
igår morse åkte vi hem och direkt på babysång, som var lika mys som vanligt. Senn fick jag SÅ härliga vårkänslor och sattemej i solstolen o lapade lite sol, HUR gött som helst!! :) Våren, det går bra att komma nuuuu



Lowisen sov o snosade i vagnen ;)

har möblerat om lite här hemma också, tycker det är så kul :) Lowisen har nu fått mera space att leka på  :)


Nu ska jag mysa med min stora älskling i soffan. Den lilla ligger o sover :)

nattinatt

Kommentarer
Postat av: Linda Stenbäck

Läste om Lowas icke bajsande;) Meya hade samma problem... Jag gav henne lite messmör i vällingen eller gröten, eller så fick hon päronpure.Sen sa dom på bvc att det var absolut ingen fara att hon inte bajsade varje dag. Mamma tröstade mig med att jag bara bajsade på lördagar:))

2009-03-13 @ 11:26:35
Postat av: Malin

Linda: tack för tipset! men imorse kom det :) skönt för både oss o henne ;) bara på lördagr alltså? :) hihi. allt bra med er? kram!

2009-03-13 @ 11:59:48
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Har den lillas mage kommit igång än? Leah är likadan... Men jag pratade med en barnläkare och hon sa att man ska ge en HEL burk päron varje dag. Hon trodde inte att det skulle påverka aptiten på vanlig mat! :)

2009-03-13 @ 18:34:36
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0