Bebisfika & Nalle puh

Hejhopp!

Har just nattat Lowi, jag somnade visst också till, ops :) Idag har vi haft 5 mammar med bebisar här på förmiddagen på fika, så mysigt så. Jag slog på stort och bakade bröd & kladdkaka igår när Lowa somnat och M var på fotboll nere på stan. perf.


delar av min föräldragrupp. Lowa försöker styla

                                                  Wilmer, Ebba, Matilda & Lowa


En hel höög med bebbar :) Lowa håller koll i rosa..haha!

                                                          Matilda & Stina :) (bebisarna alltså ;P)

När de hade åkt hem å M kom hem igen (han fick fly fältet) stack jag o tränade ett skönt tränings pass på gymet. Känns som kroppen svarar bättre o bättre på träningen nu o ja hoppas jag snart ska va uppe i samma vikter som innan grav.

Igår såg Lowa liiite på nalle puh. Vi tycker inte hon ska se på tv egentligen, men liite nalle puh måste man ju få se ibland. Speciellt om man skriker till av lycka när hon fick syn på Puh! :) gillar ju björnar da! :)






thihihi

                     oj,oj,oj va spännande det blev nu!! :)

Nu ikväll har Lowis fått sitt livs första "babymacka" vittbröd + lite osaltat smör i en liten tärning. Jag höll verkligen hårt i "tärningen",så den inte skulle slinka ner på en gång, men det gick hur bra som helst :) gott verkade det vara också.

Nej, nu ska jag ner o visa golfen för nån kille. Hoppas han köper den!!!

Hade'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0