Hur mycket kan man älska sitt barn?

Hej på er!

jag har haft en mycket bra start på dagen. Fick sovmorgon av älskling som gick upp o lekte med Lowis, väcktes av att frukosten var klar och hela familjen satt till bords :) Myys. Nu har hon somnat i sin vagn och lugnet råder. Tror dock att jag ska vila lite till, är så satans trött.

Igår när hon hade somnat i våran säng och hon vaknade till för nappen hade åkt ut, gick jag in o la mej hos henne.
Jag låg där o höll om henne och försökte förstå att detta inte var en dröm. MIN lilla dotter! gosh vart alldeles tårögd. Dessutom borrade hon in sej så tätt,så tätt emot mej och somnade om.. man kan inte vara mer lycklig än så.
Jag bestämde då att hon skulle få sova kvar i våran säng hela natten, så jag kunde fortsätta snosa på henne ;)
den här pluttetiden kommer aldrig tillbaka och jag vill ta vara på varje sekund. Hon KAN sova i sin säng också, så jag ser inte det som ett problem sen. Dessutom hörde vi på nnå barnexpert som hävdade att trygga barn har lättare att bryta vanor eftersom de blir trygga i sig själva. Det tror jag på!  men man gör presis som man vill, det som passar bäst för en själv och sitt barn :) däremot ska vi försöka vänja oss av med nattamningen.. men det är lättare sagt än gjort.. tänker varje kväll att ikväll ska ja verkligen försöka.. men man är ju så trött och hon somnar ju så fort vid amning..men snart så!



ÅÅååååh, jag älskar dej så det är alldeles galet min lilla  skatt!

                                                               Hjärtat!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mitt kaffe, sen vare vila :) om inte L får för sej att vakna förstås... :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0