Tjejkväll

..ja, iallafall några timmar. Jag & Dezi ska sitta o njuta av kvälls solen och ett,eller två ;P glas viin på min ballkong ikväll :)
ska bli riktigt najs & gott! :) Lowa & Marcus kasnke tar sej en promenad eller så busar de järnet här inne, tror det blir det sistnämda ;P

på tal om bus.. igår när jag försökte lägga henne, efter massa kli i ögonen.. bare härjar hon, snurrar,kryper, allt e roligare än att sova. Vi bytts av och tänker att kaanske går det lättare med pappa. Det blir tyst ett längre tag. Jag börjar misstänka att de somnat bägge två, så jag smyger o kikar in i sovrummet.. där sitter Lowa upp och ger mej världens största leende. SÅ istället hade vi bus i sängen hela familjen. Lowa var riktigt uppspelt och hade hur kul som helst verkade det som :)
senn drog hon ut i princip alla sina leksaker på filten också :) senn somnade hon gott vid tio iallafall.. bättre sent än aldrig har jag fått lärt mej ;)


"pedanten" i mej får acceptera att det ser ut så här ibland nuföritden.. :)

Annars har jag tränat 3 träningspass den här veckan på gymet. Ett till ska jag få in. 4:a pass, då är jag riktigt nöjd!
Igår tog vi en liten kvällspromenad jag och Dezimalen (Ms nya smeknamn på dezi) :) Lowa var med också, så det fick bli ett stopp på vägen för lite mellis.. o lite våårskrik... hehe.

idag när Lowa:



passade mamman på att :


nya vi föräldrar damp ner i brevinkastet med, gött!!

när hon vaknade blev det mellis ute ;)


Dyrbaraste skatten




Ha en trevlig fredags kväll!!!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka fina bilder på Lowa :) hoppas det är bra med er. Trevlig helg!!

2009-05-15 @ 16:47:48
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0