Update

Ja nu var det riktigt dålig update..kan det bero på det fina vädret? :)

vad har vi gjort senn sist tro? förmodligen en hel massa som jag inte minns nu ;P

Igår var vi i p,s o js stuga o sola,grilla o myste/busa med barna! senn åkte vi hem o kikade på "paktinsson" ruskigt dålig final, men så är det.. inget att göra åt. Jarmo var iallafall bäst.

Idag åkte vi till stranden vid p & s stuga. En liten sandstrand/klippstrand med Nisse & Lotta. Riktigt gött! Lowa gav mej både sovmorgon OCH nästan 2 timmar i solen på morsdag, TACK hjärtat! dessutom sover hon nu senn en kvart tillbaka (kors i taket) vi brukar ha Lowa vaken till närmare tolv här på kvällarna förstår ni, så halv elva känns ju riktigt bra... hoppas få en bra natt också, då är jag riktigt nöjd! dessutom ska jag få gå o köpa mej ett valfritt klädesplagg imorrn :) men det ska bli fint imorrn igen, så jag tror jag väntar tills det blir sämre ;)

Världens bästa gudföräldrar hade tillomed köpt med sig semester present till lill"grynet" :D en jättesöt uppblåsbar "babybadmadrass" med hål för benen, den ska invigas i Lowas alldeles egna pool hemma hos mommo o moffa, eller kanske vi smyg testar den i badkaret först ;) vi fick goa kryddor också, tack så hemskt mycket!

I fredags spenderade vi dagen ute hos N & L, som var påväg hem från Korfu, solade och M passade på att tvätta bilen vår;



Efter Lowas strand premiär idag, åkte hon & jag ut till mommo o moffa och grattade min mor! :) en tidning och ett morsdags kort, det börjar bli tradition nu ;)

På Lowa fronten, så har hon ju hunnit bli 8 månader (herregud) står upp mot ALLT heela tiden. Står även heelt själv (8 sek igår) tror hon var lika chockad själv. :) m.m


rolig sköldpadda

Lowa hon får då presenter hela tiden hon :) mormor hennes gav henne nämligen en uppblåsbar sköldpadda o en fisk att ha i poolen. Sköldis fick  följa med hem o bo hoss oss o fisken fick stanna kvar :)







                                                 Mor & dotter <3

Natti natti!! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja, det var en härlig dag igår! Ser ut att bli fint väder idag också :)



Kram på er!

2009-06-01 @ 06:20:00
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0