Söndag

Hello.

Igår tog vi en promenad och jag hoppade in o tränade en sväng, tänkte vi skulle sola lite på ballkongen också, men när Lowa somnat, så blev det mulet ;/ I fredags kom Maria och gjorde slingisar på mej!!! Tack,tack,tack ska du ha!! hejdå utväxt!! :)) På kvällen åkte vi ut en sväng till nisse & lotta :)

Idag har jag o dezi vart på ikea. Inhandlade lite säkerhetsgrejjer till hemmet, "lillålen" är snabb som attan nu när hon sätter fart.

annars rullar det på som vanligt skulle jag tro.. igår lärde sig Lowa att sätta sig upp alldeles själv. Hon låg o kröp och när jag kolla henne nästa gång satt hon och klappade händerna! gulle!

så idag är det nästan det enda hon har gjort :) bra stolt är hon o vi med :)

Ja, det var lite om helgen det...

nu har mac vart o handlat och ska nu göra iordning nåt söndagsgott. Skruttan sover sedan en kvart, så nu ska vi myyysa :) lääängesenn hon somna vid den här tiden, så mys i soffan framför tv:en blir :)







Trevlig söndags kväll på er! <3



Kommentarer
Postat av: maria

Så bra att du blev nöjd! Säg bara till när/om du vill slinga det vi inte hann med i fredags nån dag framöver. Hoppas allt är bra med lilla familjen annars!



kram

2009-05-05 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0