Kalas & rolig katt :)

Tjo!!


Lowa känner igen några ord nu. Klappa i händerna och dansa. Om  man säger det, gör hon (oftast) det. O nästan varje gång hon sätter sig upp, så applåderar (stavning?) hon åt sej själv ;) hihi.

igår kväll var vi hemma hos min mamma o pappa å såg på hockeyn o åt god mat o myste. Lowa var tok facinerad av deras katt Tindra! pratade med henne och försökte krypa efter henne, men då blev tindra rädd.. när mamma hämtade henne o lowa skulle få klappa henne, då skratta lowa rätt ut! det var så härligt. såsom - äntligen får jag ta i henne!! :) hihi.
tur di har en, farmor o farfar 3 och gudmor o gudfar 2 katter! perf!

dessutom blijerade hon med att ta ett "äkta" krypsteg ett igår och ett idag! inte ålen alltså, utan ett riktigt haha :)

Lite bilder från igår;

Klapp i händerna när du är riktigt glad...klapp klapp!





(bortse gärna från fläcken på byxorna.. tvätten nästa! ;P)

                                                   hum, vem ska jag ta? :)


äh, jag tar alla :)

                               påväg till mormor å morfar. puh är åxo me! :)


pose


ute o går med pappa



Idag fyller världens bästa Dezi 24 år, så hela familjen ska på kalas snart :) ska bli kul, stooort grattis min älskade vän!!

                                                 Grattis!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gratta Dezi från oss!

Kram!

2009-05-10 @ 19:46:34
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0