Julkorts försök

Hej!!

igår hade vi en jätte mysig eftermiddag/kväll hos nisse o lotta. De hade gjort tre rätters middag, det var super gott!
tack så mycket för igår :) Lowisen somnade innan halv åtta på en madrass i gästrummet. Vi blev kvar över natten, det tycker jag är så mys! På förmiddagen idag bytte M till vinterdäck på bilen, för imorrn ska det komma snö minsann.. :(

annars idag, har vi försökt att ta julkort på stumpan. Tror vi har bestämt för ett. Kan bjuda på lite backstage kort :)
fick muta med lite kex, så hon skulle sitta still..

Gjorde lite nytt i Lowas fönster idag. Dekorer som min mamma hade köpt, som jag hade glömt bort :( det fanns inget utrymme för dem på väggen tyckte jag, så det fick bli i fönstret istället. När hon blir äldre, kan hon sitta o leka där med djuren ;)


Vi har fått en till innebandyspelare hos oss ;) Hon är faktiskt jätte duktig! pappa å hon brukar spela lite i hallen. Hon ska få en mini klubba nån dag, hihi






Nu ska gå o se på tv i sovrummet här, såå nattinatti!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0