Härliga söndag

Tjoho!

Helgen som gått har varit lugn och skön. I fredags hade vi Jannike & Andreas här på fredagsmys! :) taccos, såklart ;) senn mys till idol. Lowa vart helt käär i Jannike ( det kan jag förstå ;) å ville hålla henne i handen och visa henne alla leksaker, hihi. När sessan somnade satt vi i soffan o tog några öl och hade det gott.

Igår var jag o Lowis till min farmor o hälsade på lite. Vi fick med oss en hel del därifrån.. en korgstol, lite leksaker efter oss, några fina klänningar som hon hade sytt åt min faster för sisådär 48 år sedan, jätte söta! hon tänkte slänga dem annars. Lowa såg ut som en levande docka i klänningarna. Min favorit var en med jordgubbar på ;

 

 







Imorgon börjar sista veckans praktik & jag ligger hyfsat bra till med vfu-arbetet, gött!

nu ska vi se på parlamentet,tjing!!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag vart kär i Lowa också :) (andreas också!) Så himla söt!

Ha en bra vecka på praktiken nu, och jobba hårt med arbetet!

2009-11-23 @ 16:01:45
URL: http://dodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0