Min kärlek..



Nu har dockan somnat för en tid sedan, M ser på fotboll och jag har gjort allt utom det jag ska.. skriva arbete. Phu!! egentligen borde jagg bara lägga mej hos sessan o sova jag med.. :) Har skrivit 3 av 5 sidor.. synd bara att de resterande 2 är de som är jobbiga....förstår verkligen inte hur jag ska få ihop det!? men det löser sig förmodligen..

häromdagen var jag på bibblan o lånade lite musikpaket åt Lowa. Kerstin Andeby för hela slanten! SÅ bra, musiklek, klara färdiga gå och musikkul. Så igår & idag har vi dansat och härjat till det :)

Nej, om man skulle ta tag i arbetet nu.... vygotskji & ni andra göbber, nu gör vi.. :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Den där vygotskji har Petter tjatat en massa om också! :)

2009-11-25 @ 10:19:06
URL: http://missleah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hmmm. Kan fortfarande vakna kallsvettig om nätterna drömandes om göbben! ;)

2009-11-26 @ 16:34:32
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0