Stugmys

Hej!

Igår hade jag & Dezi lite qwalitytime (stavning?) i hennes sommarstuga! Super mysig stuga mitt ute i ingenstans. Scary, men mysigt! :) åt god pajj, åt kladdkaka, drack röd vin, spelade spel och tjejsnackade. Hur bra som helst. Gick o la oss runt 1.00 och sov till typ 10.30, LYX!!!! :) hemma hade Lowa krånglat lite på natten, så pappan hade inte fått såå mycket sömn. Hon är ju så van att ha mig hos sig hela tiden, så det kan ju ha varit det.


Viiiiin! :)


vatteeen! :)

Behöver jag säga att vi hade problem med att få upp värmen i stugan!? runt 23.00, kunde vi ta av oss jackorna..haha. vi var där kl. 16 ;)



 
vi köpte lite smågodis & hittade en "godiskanelbulle". Den var äcklig.

Min lilla snutt fick låna min hårsnodd idag & blev uuurtjusig :) imorrn ska jag springa o köpa små hårsnoddar åt henne, hennes första :) hon har såå långa lockar där bak nu!


Min sötis första "hästsvans"


kikar fotboll och bygger med lego


Min o M lördagsmiddag, ceasar sallad! :)

Nu ska vi fortsätta dricka vårt vin, sen blir det sängen!

Imorgon är det fars dag, glöm inte det :)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hej! Hittade hit via fb :-) Vilken fin blogg du har!! Och så fina bilder på er söta Lowa, hon är ju bara för go! Kul att ni köpte behandling hos mig förut, tack tack igen :-) Ha det gott så länge!! Hälsn grannen på tredje vån :-)

2009-11-11 @ 22:48:46
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Det är bara bra här tack :-) Har mys-fredag i soffan här hemma framför Idol, väldans skönt!



Vad kul, håller tummarna för att du får en behandling hos mig :-)



Vad blir det i helgen? Hoppas du har en toppenkväll! :-) Kramkram!

2009-11-13 @ 21:13:20
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Vad bra att hon fått sprutan! Men inge vidare med feber, hoppas det inte blir för mkt av det. Bra att de har alvedon nu på ica iaf :-) Förstår att det inte känns ngt vidare att gå ut nu... det är riktigt kallt och omysigt ute nu :/

Hihi förstår att ni kanske inte alltid får det lugnt, nu när Lowa kan gå också är det väl mycket som ska upptäckas och hittas på :-) Såg de nya bilderna du la upp på fb, hon är verkligen så söt! Vi ska jobba, ser ut att bli båda dagar för båda. Imorgon kväll ska vi dock till mamma som bor i stan, blir lugnt med middag och så.

Hur länge hade ni bott i huset förresten (jag kanske har frågat det)?

Kramkram!

2009-11-13 @ 21:46:38
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0