torsdag

Hej!

dagen började med att jag & Lowa gick upp redan 06.00 (Lowas nya (o)vana) hehe. Gick upp å myste till lite "bolli" efter ca 20 min, får Lowa myror i brallan och det är dags för frukost. Jag tänder ett värmeljus och gör gröt till oss båda. Lowa äter bara gröten om vi inte tar fram så hon ser smörgåsarna. Så det får hon efter gröten. Hon ÄLSKAR smörgås!! senn ville hon komma ner o leka och sprang o hämta sin docka, så mamma kunde göra sig iordning för skolan. Senn gick vi in o väckte pappa! det var vår morgon det. Lugn och skön. Imorgon är det min sovmorgon, längtar!! 


duktig tjej!

 


en tröttis!


hel ny, från topp till tå


vilken ska jag ta?


den! :)


plockat kastanj i en för stor overall :)


Det snöade förut (!) så vi satte på en overall på Lowa och traskade ut en liten stund.


Imorgon ska jag & Dezi sova över i en sommarstuga och bare mysa! mackan har gjort en ost/skink paj som vi ska smaska på tillsammans med ett glas rött! tjejsnack all night long, ska bli najs!!!

 

Nu: Natten.

 

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0