Vaccin

Hej!!

dålig uppdatering, jag vet.. Vi har det bra iallafall :) idag har dagen spenderats på vc gripen för vaccinering av Lowa. En halv dos fick hon idag och den andra halvan om 3 veckor. Nu ska vi gå på sång och öppna förskolan igen :) hon blir understimulerad av att inte leka med massa barn, dessutom märker man hur rastlös hon blir.
Vi var där redan vid 10.00 hon fick sprutan strax efter 15.00...puh, lång dag som har spenderats mestadels ute i museeparken ;) nu inväntar vi bara febern... kan bli en härlig natt..hittils har hon fått feber av vaccin, så har svårt att tro att detta skulle vara ett undantag, men man kan ju alltid hoppas att man slipper.

Känns SÅ skönt att ha fått gjort detta nu. Nu är hela familjen vaccinerad & skyddad mot hemska svinis.


Häromdagen när vi var ute på promenad :)




Älskling!!!



Lowa säger ju mamma & pappa och senn är det väldigt mycket "nänä" och andra små egna ljud. Men man märker nu hur hon har melodi på ljuden och man hör att det nog inte dröjer förens det kommer mer ord, himla kul!!

annars så spexar hon tokar sig hela dagarna lång...hon har humor den där tjejen, måste va efter mamma ;) hehe


nej,nu tillbaks till fredagsmyset!

Puss


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Vad kul att höra :-)



Då har ni bott här längre än oss (eller det visste jag iofs). Vi flyttade in i mitten av feb 08 så det är snart två år. Tiden går fort... Vi trivs verkligen jättebra (med undantag host host), men jag har tänkt på hur lite vi ser er grannar! Och jag tycker jag springer in och ut hela tiden :P



Nej, nu är det snart natta efter en liten kiss med Novia i det mörka! God natt! :-)

2009-11-13 @ 23:43:08
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Theree

Leah har ju vägrat att somna överhuvud taget om inte jag och Petter borstat tänderna, klätt av oss och lagt oss brevid henne i sängen och sovit allihop! Man har ju liksom inte kunnat lura henne och sen gått ut ur sovrummet... Men nu har vi försökt söva henne ute i soffan och sen burit in henne i sin säng. Då är hon ju med oss hela tiden och går inte miste om nåt(som hon annars tror att hon gör...) ;)

2009-11-14 @ 21:06:34
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0