Öppna förskolan

Hej!

Igår hade vi premiär på öppna förskolan. Jag, Marcus & Lowa. Till en början var hon lite blyg å höll sig till leksakerna i närheten, men efter ett tag gick hon fram till en annan liten tjej och tittade på henne lite ;) lekte lite med dockorna och vagnen också ;) mycket lyckat och vi är väldigt nöjda. En jätte trevlig förskollärare var där också. M var i kyrkan på öppna förskolan idag och även där vi var igår. Imorrn ska vi dit en sväng igen, då jag är ledig :) vi ska möta upp stefan & Hugo också. Mys.

Idag har jag & dezi vart ute o sprungit! gött. Mitt mål är att springa brevid dezi o inte 10 meter bakom. Hon är en bra hare annars, dänna dära dezi! :) imorgon ska gymet få sej ett besök av de båda föräldrarna, det ska bli oerhört skönt.

Sessan sover & M är på innebandy träning, men e nog påväg hem nu



Prinsessan kikar i mammas plånbok!



Måste också säga stort GRATTIS till Elin, som har sin första födelsedag idag!! hhipp,hipp,HURRRA!


Nu: ett glas rött med min älskling! föresten..jag älskar våran nya lägenhet! det börjar bli sååå bra :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Erika olsson

Hej!

Hoppas allt är bra med er efter flytt och allt. Måste fråga vart du hade köpt Lowas fina mössa med namn på någonstans? Är nämligen lite sugen på att köpa en sån till Olivia också:)

Kram Erika och Olivia

2009-09-18 @ 15:20:15
URL: http://akirelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin tackar för gratulationerna å hälsar Lowa ;). Elin tyckte det var härligt å äta tårta med händerna..Det tyckte inte jag som fick städa :).

Ska ni fortsätta på babysången? Tänkte jag skulle skicka iväg Micke på Torsdag.. men Torsdagen därpå är det min tur! Hoppas vi ses där, länge sedan nu. Kram på er

2009-09-18 @ 16:25:55
Postat av: malin

erika: tror det var www.lillanoa.se :)



Linnea: ja, marcus ska gå på torsdag, jag är tyvärr inte ledig, men ska följa med när jag är det ;) på tisdagar har kyrkan nån gratis rytmik, det ska vi också gå på. vi går hela familjen på tisdag. hoppas vi ses snart!! kram

2009-09-18 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0