25 års kalas dag ett

Heej!

Idag har jag haft kalas 1 av 2 :) mamma,pappa,farmor faster och min kusin Elin har varit här o grattat!
jag hade önskat mej pengar och presentkort och det fick jag! även ett par fina dukar till köket och inte att förglömma, fina blommor!

Lowa fick lite hon med, fina vagnar med hästar och gubbar av Elin, en väska av mommo o moffa och en bok av gammelfarmor :)

Älsklingen hade gjort jätte goda matpajjer och god tårta! :)
jag är super nöjd.

Imorrn börjar jag kl. 11 och ska lämna Lowa 10.30, vilket innebär sovmorgon för mig och frukost å sång på sängen av mina älsklingar imorrn! :) wihoo





smölis!

 









pappi <3


min goa kusin & Lowis

Di här två lekte och busade hela tiden, såå goa! Lowa tycker verkligen om mammas "lillkusin" :)


Hade bra, nu ska vi fortsätta se på "christine" :) my favvo..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis igen gummsan!

2010-04-15 @ 08:16:48
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0