7 år av kärlek!!

Hejhopp!

idag har jag & älsklingen varit ihop i 7 år! :) det är ganska så länge, men det känns inte som såå länge :)

men vi har faktiskt inte gjort nåt särskilt för det.. ska ha 25 års fest på lör, så då får vi fira dubbelt. Däremot ska han köpa med sig en godispåse när han åker hem från träningen och så tror jag det får bli en film på det :)

igår kväll såg vi en film som jag tror hette nåt med " the happening" eller nåt liknande och handlade om nåt virus som gjorde att människor tog livet av sej.. väldigt hemsk måste jag säga, men bra. Ikväll kanske det blir 2012, ännu en hemsking alltså.. jordens undergång.. nästa gång tror jag vi tar en komedi :)

Fredagskvällen spenderade jag sovandes.. jag la lowa och somnade själv.. kul!
Under lördagen var vi hos n och L en sväng och de uppvaktade mej med fina presenter och underbar tårta!! tusen tack.



På förmiddagen idag var vi ute på gården och lekte. Tog med oss kaffe och gick ut och satte oss i sandlådan med lillfisen. Hon var naturligtvis överlycklig.

Nya ord som hoppar ur munnen på sessan:

Ja tack
Nej tack (används mest.. ofta när hon serveras mat.. :( )
Oojj!
Mämmä (japp, nu säger hon mamma också, hallelujja!)

hon säger så mycket, men vi förstår ju naturligtvis inte ens hälften, jag skulle SÅ gärna vilja veta vad hon berättar och tänker på! snart så...




Teneriffa 08 - med "liten" i magen
Jag ääälskar deej!! <3





En liten godnatt hälsning från lillgumman också....:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0