Konst för mig

mommo o moffa - håll för ögonen, för här kommer Lowas teckning som ni ska få imorgon...
det är en "specialteckning" man kan vända på den och där har vi ett annat motiv, fantastiskt eller hur? :)






Men seriöst..!? det är ju så vackert. Hon lägger ner sin själ i teckningarna o det är så kul o se. Hon målar redan finare än mej..hahah!!

Det här är konst för mig, på hög nivå.


Föresten fick jag gossigaste klapparna på kinden av henne när jag la henne för natten för en stund sedan. Hur härligt!?

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: mommo

Det är stor konst även för mommmo. Jag är ju jävig iof.kram

2010-04-20 @ 21:18:21
Postat av: Lowas mamma

haha, ja.. jag med :)

2010-04-20 @ 21:59:37
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0