Sjuklingar

en liten snabb sjukuppdatering.. Lowas hosta ger sig inte, snarare blir den värre. När hon ska sova är det värst och nu är hon hes med. Skit! möjligtvis falsk krupp. Nu är hon uppe o leker med lego med M och hostar inte så mycket, så vi sover sittande i natt för o minimera risken för kruppanfall. Hittils har hon inte haft andningssvårigheter iallafall. Imorrn har vi tid hos läkaren, så vi hoppas han får ordning på skiten. Att man själv besitter 38,8 känns knappt, när man ser vad dålig lillfisen är. Det är bara o slänga i sej en alvedon o se gla' ut.. :)
nej, men det går rätt bra. Huvudvärken har i princip släppt och hostan har jag vant mig vid.

M får vabba imorrn o jag blir hemma från skolan. Vabb av barn OCH sambo...
Sen är jag  ledig ons,tor,fre så Lowa kan va hemma tillomed måndag till o börja med om det skulle behövas. Skönt.

Nej, nu kör vi på lekterapi här, verkar funka bra!! :)

Hade bra så länge!



Lowa sist hon var sjuk... för ca 2 veckor sedan..... sorterar filmer :)

Nu vill mamma & pappa att du ska bli frisk skatten!! <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Det måste vara alla "dagisbaciller" som spökar väl?! Jag tycker att theo är mer sjuk än frisk- Näsan den rinner som vattenfall var och varannan dag. Hoppas snart att de små har gått igenom alla sjukdomar så de får vara FRISKA länge!

Krya på er!

Kram Frida

2010-04-05 @ 22:36:25
URL: http://gumsilums.blogg.se/
Postat av: Fariba

känner igen mig oxå , madi är sjukt jämt nu när hon har börjat på dagis, igår gav förkylningen med sig , hon var snorig och hostig mer än vecka . tråkigt !

men det är ju bra så immunförsvar får jobba oxå =)

kramat

2010-04-07 @ 15:16:27
URL: http://metrobloggen.se/madi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0